W porównaniu z sierpniem 2011 roku rok do roku wzrosła sprzedaż „Gościa Niedzielnego", „Newsweeka Polska", „Polityki" i „Wprost".
Najwyższym wynikiem mógł się pochwalić publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora" – sprzedawał średnio 372,9 tys. egz. (o 6,7 proc. mniej niż rok wcześniej) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Kolejne były: „Newsweek Polska"( 155,4 tys. egz., wzrost o 25,6 proc.), „Wprost" (145,1 tys. egz., wzrost o 13,2 proc.), „Gość Niedzielny" – 104,5 tys. egz. (wzrost o 1,6 proc.), „Polityka": 138,1 tys. egz. (wzrost o 1,6 proc.), „Uważam Rze" (133 tys. egz., spadek o 6,1 proc.), „Gazeta Polska" (63,6 tys. egz., spadek o 14,5 proc.), „Przekrój" (25,9 tys. egz., spadek o 36,1 proc.), „Przegląd" (20,1 tys. egz., spadek o 15,2 proc.), publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" ( 16,8 tys. egz., spadek o 6,8 proc.) oraz „Tygodnik Powszechny" (16,8 tys. egz., spadek o 16,8 proc.).