Nagrodzona jako jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań karta ma wbudowany wyświetlacz, dzięki któremu można na niej w każdej chwili sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku albo wykorzystać jako token.
W tej samej kategorii na tzw. krótką listę dostała się inna praca z Polski - rozwiązanie wymyślone przez K2 Internet dla Grupy PZU – PZU Drive. System potrafi podłączyć do Internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii kontaktuje się z kierowcą i wysyła do niego samochód naprawczy. To rozwiązanie nie dostało jednak nagrody. Podobnie jak inne prace nominowane z Polski w kategorii outdoor. Jurorzy zakwalifikowali na tzw. krótką listę dwa reklamowe billboardy – McMuffin i McCroissant - przygotowane przez agencję DDB Warszawa dla McDonald's Polska. Dziś ogłoszono zwycięzców, ale Polaków wśród nich nie było.
Wciąż mamy jeszcze szanse na nagrody za kampanię zintegrowaną oraz za prace oceniane w kategorii film. Zwycięzców poznamy w sobotę.
Wszystkich prac z Polski zgłoszono do jubileuszowego, 60. Międzynarodowego Konkursu Kreatywności w Cannes 144.