Najwyższą sprzedaż miał w sierpniu publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora" – 356,1 tys. egz. -  ale i on nie uchronił się przed spadkiem sprzedaży (obniżyła się rok do roku o 4,5 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Kolejny w sprzedażowych zestawieniu był „Newsweek Polska" z wynikiem 141,2 tys. egz. ( spadek o 8,6 proc.), a następne: „Gość Niedzielny" : 134,2 tys. gez. (spadek o 4,5 proc.), „Wprost": 133,3 tys. egz. (spadek o 7,8 proc.), „Polityka': 132,4 tys. egz. (spadek o 2,5 proc.). następne były tytuły obecne na rynku krócej niż rok: „W Sieci" z wynikiem 94,3 tys. egz. oraz „Do Rzeczy": 93 tys. egz.

Za nimi uplasowały się „Gazeta Polska" ze sprzedażą w wysokości 53,8 tys. egz. (spadek o 15,3 proc.), „Przekrój": 25,1 tys. egz. (spadek o 3,3 proc.), „przegląd": 18,4 tys. egz. (spadek o 8,1 proc.), wspomniany „Tygodnik Powszechny" z wynikiem 17,3 tys. egz. (wzrost o 3,1 proc.) oraz „Uważam Rze": 16,2 tys. egz. (spadek o 7,8 proc.).