Aktualizacja: 28.04.2015 16:39 Publikacja: 28.04.2015 16:39
Foto: Bloomberg
Według najnowszej edycji Megapanelu - badania ruchu w polskim Internecie przeprowadzanego na zlecenie PBI przez Gemiusa - wydawcami, których witryny były najchętniej odwiedzane przez polskich internautów w lutym byli: Grupa Google (20,57 mln internautów), facebook.com (17,44 mln) oraz youtube.com (16,69 mln).
Za nimi plasują się najwięksi lokalni gracze. Jako pierwsza – Grupa Onet- RASP z 15,79 mln internautów (wzrost o 0,13 proc.), która w lutym powróciła na pozycję lokalnego lidera, ponownie wyprzedzając Grupę Wirtualna Polska (15,64 mln internautów, spadek w porównaniu ze styczniem o 1,24 proc.).
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas