Aktualizacja: 24.08.2015 09:49 Publikacja: 24.08.2015 09:49
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
O nowym zagrożeniu informują eksperci Kaspersky Lab. Jak czytamy w komunikacie, wiadomości o rzekomej możliwości uzyskania kuponu są rozsyłane głównie poprzez komunikatory mobilne (m.in. WhatsApp). Zawierają odnośnik do ankiety. Jeżeli użytkownik zdecyduje się ją wypełnić, otrzyma informację, że aby uzyskać kupon, musi rozesłać odnośnik do 10 znajomych. W ten sposób oszustwo rozprzestrzenia się.
Atakujący przygotowali skrypt, który wykrywa język wykorzystywany przez przeglądarkę internetową i na jego podstawie zamienia walutę dla kwoty, którą użytkownik ma otrzymać. Amerykanie będą zatem kuszeni kuponem na 500 dol., Argentyńczycy na 500 peso itd. Istnieje wiele opcji, a cyberprzestępcy dodają waluty kolejnych krajów, w których dostępne są kawiarnie Starbucks. Możemy się zatem również doczekać wersji oszustwa, które będzie wabiło kuponem na 500 zł.
Po medialnej burzy dwie prywatne stacje telewizyjne w Polsce trafią na listę spółek pod specjalną ochroną. Co to oznacza?
Problemy z aplikacjami należącymi do firmy Meta. Użytkownicy zgłaszali problemy z Facebookiem, Messengerem, Instagramem oraz Whatsappem. Po godzinie 22 większość użytkowników aplikacji Meta odzyskała dostęp do swoich kont w mediach społecznościowych.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spadał we wtorek po tekstach o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spada nawet o ponad 7 proc. po tym, jak Onet.pl oraz Wyborcza.pl opublikowały teksty o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.
Starbucks promuje nową, wspaniałą kawę z oliwą z oliwek, ale wielu klientów po spróbowaniu szybko staje się sceptyczna. I nic dziwnego.
Laxman Narasimhan postanowił poznać nową firmę od podszewki. Nie tylko przeszedł szkolenie baristy, ale także podawał kawę klientom.
W ubiegłym roku kryzys uderzył w Starbucksa tak mocno, że znana sieć kawiarni rozważała sprzedanie swojego biznesu w Wielkiej Brytanii. Teraz firma zmieniła zdanie i zapowiedziała duże inwestycje na Wyspach.
Oleato – tak nazywa się nowy produkt Starbucksa. Kawa wzbogacone są sycylijską oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia pojawi się we włoskich kawiarniach Starbucksa. Jeśli Włosi polubią kawę z oliwą, być może nowy produkt trafi też do innych krajów.
Sieć Starbucks wprowadza na rynek nowe napoje. W składzie nowej linii napojów jest oliwa z pierwszego tłoczenia. Na razie napoje będą dostępne tylko we Włoszech. A premiera miała miejsce 22 lutego.
Mimo sankcji i ucieczki wielu europejskich i amerykańskich marek z rynku w Rosji, mieszkańcy rosyjskich miast nadal mogą pójść do Starbucksa na kawę. Amerykańska sieć kawiarni nie zamknęła swoich lokali w Rosji.
Sieć kawiarni zdecydowała, że nie będzie czekać do 9 lutego i spełni federalne wymogi dotyczące szczepień już w styczniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas