Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 12:51 Publikacja: 17.03.2025 04:35
Monty Sarhan, prezes SkyShowtime
Foto: materiały prasowe
Monty Sarhan, prezes SkyShowtime: – Tak powiedziałem. Chodzi o to, że branża streamingowa jest relatywnie młoda. Ma dopiero 15 lat. Warto przypominać ludziom, że gdy telewizja miała 15 lat, nadal była medium rosnącym. Zmieniała się, pojawiały się nowe modele biznesowe. Zaczęło się od telewizji FTA (ang. free to air – bezpłatna i niekodowana telewizja), następnie pojawiły się telewizje kablowe, zakłócając ten model, za nimi platformy satelitarne, które zrobiły to samo. Potem próbę zerwania z funkcjonującym modelem podjęły telekomy, a ostatnio platformy streamingowe. I będą kolejne ewolucje, a nawet rewolucje technologiczne, w środku których będzie konsument.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Popularna w kręgach graczy platforma komunikacyjna Discord padła ofiarą poważnego ataku hakerskiego. Cyberprzest...
Kapitalizacja grupy zbudowanej przez Zygmunta Solorza podniosła się dziś o ponad 700 mln zł. Inwestorzy wzięli p...
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas