Nowe wyzwanie dla reklamy

Branża reklamowa szuka odpowiedzi na pytanie, jak mierzyć dziś sukcesy domów mediowych.

Aktualizacja: 01.11.2015 22:10 Publikacja: 01.11.2015 21:49

Budżety i przychody domów mediowych w Polsce

Foto: Rzeczpospolita

Jedyny istniejący dziś raport domów mediowych to międzynarodowy ranking organizacji Recma. Wysoką pozycję w tym rankingu domy mediowe wykorzystują w czasie negocjacji z klientami, więc każda jego edycja budzi w branży emocje. Bywa, że także dlatego, iż metodologia gromadzenia danych przez Recma nie jest idealna.

Recma nieidealna

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem