Reklama
Rozwiń

Nowe wyzwanie dla reklamy

Branża reklamowa szuka odpowiedzi na pytanie, jak mierzyć dziś sukcesy domów mediowych.

Aktualizacja: 01.11.2015 22:10 Publikacja: 01.11.2015 21:49

Budżety i przychody domów mediowych w Polsce

Foto: Rzeczpospolita

Jedyny istniejący dziś raport domów mediowych to międzynarodowy ranking organizacji Recma. Wysoką pozycję w tym rankingu domy mediowe wykorzystują w czasie negocjacji z klientami, więc każda jego edycja budzi w branży emocje. Bywa, że także dlatego, iż metodologia gromadzenia danych przez Recma nie jest idealna.

Recma nieidealna

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji