Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.11.2015 15:32 Publikacja: 03.11.2015 14:33
Foto: Bloomberg
Wartość całego rynku telewizyjnego po dziewięciu miesiącach SMG szacuje na 2,79 mld złotych, czyli o 4,2 proc. wyżej niż rok wcześniej. W trzecim kwartale wpływy reklamowe telewizji wzrosły o 6,4 proc., podczas gdy w pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7 proc. a w drugim 3 proc. – wynika z raportu agencji SMG (dawniej autorem raportu był Starlink).
W trzecim kwartale wzrosły nawet wpływy tzw. Wielkiej Czwórki: TVP1, TVP2, TVN i Polsatu, które łącznie zwiększyły swoje przychody ze spotów o blisko 5 proc. (choć po dziewięciu miesiącach nadal notowały niewielki spadek). Ich przychody ze sponsoringu i lokowania produktu spadły o 9,62 proc. - Należy mieć jednak na uwadze, że wakacje to okres wielu powtórek programów i mimo, że niektóre stacje oferują nowe odcinki seriali, to mało jest możliwości lokowania produktu. Jest to również efekt bazy – w zeszłym roku na przełomie czerwca i lipca TVP transmitowała Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Brazylii, przy których wielu reklamodawców obecnych było sponsoringowo – podaje SMG.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas