Reklama
Rozwiń
Reklama

„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”

Paulina Janusz-Twardowska została dyrektor zarządzającą „Wieści Rolniczych”, miesięcznika należącego do RP Digital, pomiotu zależnego od Gremi Media SA. Menadżerka pokieruje też pracami portalu wiescirolnicze.pl.

Publikacja: 18.02.2025 16:40

Paulina Janusz-Twardowska, dyrektor zarządzająca "Wieści Rolniczych"

Paulina Janusz-Twardowska, dyrektor zarządzająca "Wieści Rolniczych"

Foto: mat. prasowe

- Powierzenie roli dyrektor zarządzającej „Wieści Rolniczych” Paulinie Janusz-Twardowskiej to kluczowy krok w naszym rozwoju. Jej doświadczenie pomoże nam wzmacniać obecność w świecie cyfrowym i dostarczać wysokiej jakości treści naszym czytelnikom, którzy poszukują rzetelnych i aktualnych informacji o rolnictwie – mówi Radosław Kucko, członek zarządu Gremi Media SA i prezes RP Digital.

- Dołączam do Gremi Media pełna optymizmu. Synergia wiedzy i umiejętności zespołu redakcyjnego „Wieści Rolniczych” oraz know-how ekspertów odpowiedzialnych za sukces m.in. „Rzeczpospolitej” czy „Parkietu” otwiera drogę do zmian zarówno w wydaniu drukowanym „Wieści Rolniczych” jak i w portalu wiescirolnicze.pl - mówi Paulina Janusz-Twardowska. - Jestem przekonana, że umocnimy naszą pozycję jako czołowego źródła rzetelnej i sprawdzonej informacji oraz eksperckiej wiedzy zarówno dla rolników, jak i przedstawicieli branży agro w całym kraju - dodaje.

Czytaj więcej

Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności

Dotychczasowa kariera Pauliny Janusz-Twardowskiej związana była z Polskim Wydawnictwem Rolniczym, gdzie od 18 lat pracowała jako dziennikarka, redaktorka, a przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektorki ds. marketingu i komunikacji. Janusz-Twardowska jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu Przyrodniczego i tamtejszej Wyższej Szkoły Bankowej. Prywatnie od 10 lat współprowadzi gospodarstwo rolne pod Poznaniem.

„Wieści Rolnicze” to obecny na rynku od 13 lat tytuł, który przekazuje najnowszą wiedzę na temat upraw, hodowli i techniki rolniczej. Jego dziennikarze współpracują z ekspertami z zakresu prawa, ubezpieczeń społecznych i finansów. Na bieżąco informują o programach unijnych, dopłatach do produkcji i możliwościach pozyskania środków na rozwój.

Reklama
Reklama

Z kolei portal wiescirolnicze.pl to nowoczesny portal rolniczy. Publikuje aktualne informacje o cenach produktów rolniczych w skupach, nowościach z zakresu hodowli i uprawy roślin oraz innowacjach technologicznych i technicznych w rolnictwie.

W styczniu portal wiescirolnicze.pl zanotował najlepsze w historii wyniki. Odwiedziło go ponad 1,2 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali blisko 2,7 mln odsłon, co oznacza ponad sześciokrotny wzrost zasięgu i trzynastokrotny wzrost oglądalności rok do roku (Mediapanel/PBI, styczeń 2025 vs. styczeń 2024).

Wydawcą „Wieści Rolniczych” oraz portalu wiescirolnicze.pl jest RP Digital, podmiot zależny od Gremi Media SA, które ma w swoim portfolio dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 5,6 mln realnych użytkowników (średnia miesięczna za 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

- Powierzenie roli dyrektor zarządzającej „Wieści Rolniczych” Paulinie Janusz-Twardowskiej to kluczowy krok w naszym rozwoju. Jej doświadczenie pomoże nam wzmacniać obecność w świecie cyfrowym i dostarczać wysokiej jakości treści naszym czytelnikom, którzy poszukują rzetelnych i aktualnych informacji o rolnictwie – mówi Radosław Kucko, członek zarządu Gremi Media SA i prezes RP Digital.

- Dołączam do Gremi Media pełna optymizmu. Synergia wiedzy i umiejętności zespołu redakcyjnego „Wieści Rolniczych” oraz know-how ekspertów odpowiedzialnych za sukces m.in. „Rzeczpospolitej” czy „Parkietu” otwiera drogę do zmian zarówno w wydaniu drukowanym „Wieści Rolniczych” jak i w portalu wiescirolnicze.pl - mówi Paulina Janusz-Twardowska. - Jestem przekonana, że umocnimy naszą pozycję jako czołowego źródła rzetelnej i sprawdzonej informacji oraz eksperckiej wiedzy zarówno dla rolników, jak i przedstawicieli branży agro w całym kraju - dodaje.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama