Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP będzie negocjować prawa do igrzysk

Zakupione przez Discovery prawa do relacji z igrzysk olimpijskich w najbliższych latach mogą okazać się kosztowne – uważa TVP.

Publikacja: 04.11.2015 21:00

TVP będzie negocjować prawa do igrzysk

Foto: Bloomberg

– Podjęliśmy już rozmowy z Discovery i Eurosportem. Odkupiliśmy od Eurosportu na trzy sezony prawa do skoków narciarskich. Zaczęliśmy rozmowy w sprawie połączenia tego z prawami do igrzysk – mówi Włodzimierz Szaranowicz, szef TVP Sport. – Nie wiem na razie, czy będziemy negocjować prawa na lata 2018–2020 czy też dwa cykle igrzysk w latach 2018–2024. To będzie zależało od oferty.

TVP kupiła na razie na trzy sezony sublicencje na zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich i biegach kobiet. Pytanie, czy pójdą za tym prawa do nadawania relacji z igrzysk w kolejnych latach, które na okres 2018–2024 (z pewnymi wyjątkami) wykupił za 1,3 mld euro właściciel Eurosportu – Discovery? Szaranowicz przyznaje, że takie rozmowy są w planach: – Bardzo dobrze nam się rozmawia, ale nie będą to łatwe negocjacje, bo oczekiwania Discovery i Eurosportu z uwagi na wysoką zapłaconą kwotę mogą być bardzo duże. Mamy jednak czas i pewną przewagę, bo elementem umowy Discovery i MKOl jest nadawanie części relacji na otwartych antenach, sprzyja nam też rozporządzenie KRRiT nakazujące pokazywać na otwartej antenie relacje z części wydarzeń sportowych – mówi Szaranowicz.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama