Amazon znóe wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska

Amazon znacząco zwiększa liczbę reklam na platformie społecznościowej miliardera Elona Muska X, poinformował dziennik „Wall Street Journal”, powołując się na informatorów. Koncern, podobnie jak wiele innych firm i domów mediowych, zrezygnował z reklam na platformie po kontrowersyjnych postach Elona Muska.

Aktualizacja: 31.01.2025 09:59 Publikacja: 31.01.2025 09:35

Mark Zuckerberg, Lauren Sanchez, Jeff Bezos, Sundar Pichai i Elon Musk podczas inauguracji prezydenc

Mark Zuckerberg, Lauren Sanchez, Jeff Bezos, Sundar Pichai i Elon Musk podczas inauguracji prezydenckiej Donalda Trumpa w rotundzie Kapitolu w Waszyngtonie

Foto: Bloomberg

Do tej znaczącej zmiany doszło po tym, jak gigant e-commerce wycofał znaczną część swoich reklam z platformy ponad rok temu z powodu obaw dotyczących mowy nienawiści.

Dyrektor generalny Amazon Andy Jassy osobiście brał udział w podjęciu decyzji, która może skutkować znacznie większymi wydatkami firmy na X – informuje WSJ.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć