Reklama
Rozwiń
Reklama

Rekordowa oglądalność nowego programu informacyjnego w TVP1

Niemal średnio 4,5 mln widzów przyciągnęło przed ekrany pierwsze wydanie serwisu "19.30", następcy "Wiadomości" – informuje serwis press.pl.

Publikacja: 22.12.2023 14:10

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "1

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "19:30" który zastąpił "Wiadomości" TVP

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Serwis nadano 21 grudnia w TVP 1 i TVP Polonia. W Jedynce miał on średnio 4,2 mln widzów (32,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 32,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 31,3 proc. w komercyjnej 16-59), a w TVP Polonia – 270 tys. i odpowiednio 2,09 proc., 1,96 proc. i 2,43 proc.

W listopadzie w samej Jedynce "Wiadomości" notowały średnio 1,89 mln widzów, a łącznie w TVP 1 i TVP Info – 2,71 mln widzów — informuje Press.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama