Rekordowa oglądalność nowego programu informacyjnego w TVP1

Niemal średnio 4,5 mln widzów przyciągnęło przed ekrany pierwsze wydanie serwisu "19.30", następcy "Wiadomości" – informuje serwis press.pl.

Publikacja: 22.12.2023 14:10

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "1

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "19:30" który zastąpił "Wiadomości" TVP

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Serwis nadano 21 grudnia w TVP 1 i TVP Polonia. W Jedynce miał on średnio 4,2 mln widzów (32,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 32,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 31,3 proc. w komercyjnej 16-59), a w TVP Polonia – 270 tys. i odpowiednio 2,09 proc., 1,96 proc. i 2,43 proc.

W listopadzie w samej Jedynce "Wiadomości" notowały średnio 1,89 mln widzów, a łącznie w TVP 1 i TVP Info – 2,71 mln widzów — informuje Press.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie