Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 15:14 Publikacja: 01.08.2023 11:17
Foto: materiały prasowe
„Barbie” i „Oppenheimer” to zdecydowanie najgłośniejsze premiery kinowe tego lata, ściągające przed ekrany setki tysięcy widzów. Kontrast obu filmów wywołuje liczne dowcipy w sieci i jeszcze bardziej podkręca wokół nich atmosferę. Nie wszystkim internautom jednak memy z Barbenheimer wydają się stosowne. W Japonii humorystyczne obrazki z udziałem Barbie i bomby atomowej wywołały potężne oburzenie. Zwłaszcza że udział w żartach wziął sam Warner Bros.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas