Aktualizacja: 09.05.2025 13:37 Publikacja: 16.11.2022 13:56
Taylor Swift
Foto: Bloomberg
Popularność Taylor Swift nie ulega wątpliwości, podobnie jak wierność jej fanów zwanych często mianem „Swifties”. Miliony z nich rzuciło się po bilety na jej koncerty na stronę Ticketmaster należącą do Live Nation Entertaiment, gdy tylko ogłoszono przedsprzedaż trasy Eras Tour. Live Nation jest praktycznie monopolistą koncertowym. Ticketmaster najwyraźniej nie był przygotowany na tak duży popyt na bilety gwiazdy, bo strona po prostu przestawała działać, a wielu fanów czekało w kolejkach online po 8 godzin tylko po to, by stwierdzić, że biletów już nie ma.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas