Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2022 21:59 Publikacja: 01.02.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
Od 2016 r. trwają próby wypracowania w Polsce nowego modelu badań nad konsumpcją telewizji, radia i internetu. W przygotowanie tzw. badania jednoźródłowego zaangażowała się Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, a po stronie firm prywatnych Gemius i Nielsen. Ponad rok temu ogłoszono, że trwają prace nad statutem dla tzw. JIC-a, czyli joint industry commitee, mającego zrzeszać nadawców, wydawców internetowych i firmy reklamowe.
Teraz o statucie słyszymy to samo, ale determinacja ma być większa. Szczególnie ze strony telewizji, których organizacja – tzw. MOC TV – przeżywa kryzys.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas