Aktualizacja: 05.07.2017 20:26 Publikacja: 05.07.2017 20:26
Foto: 123RF
W ciągu sześciu miesięcy od wyborów prezydenckich „The New York Times" dodał 500 tys. cyfrowych subskrybentów, a „The Wall Street Journal" – ok. 200 tys. – Z naszych danych wynika, że duża część tego wzrostu bierze się z aktywności ludzi z lewej strony politycznej oraz młodych – komentują autorzy Digital News Raport, przygotowywanego przez Reuters Institute for The Study of Journalism. Kultowy „The New Yorker" przyłączył we wspomnianym okresie 250 tys. cyfrowych subskrybentów. – Kiedy prezydentowi USA nie podoba się jakiś artykuł, nazywa go „fake newsem" – zauważa cytowana w raporcie Melissa Bell, wydawca i współzałożycielka amerykańskiej grupy Vox Media, właściciela znanych portali Vox.com i The Verge. W rezultacie Amerykanie zaczynają czuć się rozchwiani i próbują samodzielnie wyrobić sobie opinię o tym, co myślą o poszczególnych zagadnieniach.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas