Reklama
Rozwiń
Reklama

RMF FM: Telemetria Polska jest ryzykiem dla radia

Nadawcy radiowi i firmy internetowe śledzą projekt Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która chce badać elektroniczne media. I mają obawy.

Publikacja: 11.10.2018 21:00

RMF FM: Telemetria Polska jest ryzykiem dla radia

Foto: Flickr

– Inicjatywa KRRiT jest bardzo interesująca, jednak jest jeszcze we wstępnej fazie. Przyglądamy się i bierzemy udział we wszelkich konsultacjach – mówi „Rzeczpospolitej" Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w RMF FM (Grupa Bauer). – Jest jednak jeszcze za wcześnie, aby składać twarde deklaracje. Istnieje wiele pułapek i nie wiadomo, czy uda się je wszystkie rozwiązać. Obawiamy się, że ze względu na specyfikę radia i potrzeby rynku radiowego wymagające dużych nakładów finansowych, nasze medium będzie dyskryminowane – dodaje, komentując projekt Telemetria Polska, czyli powstające badanie konsumpcji mediów elektronicznych: telewizji, radia i internetu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama