Reklama

RMF FM: Telemetria Polska jest ryzykiem dla radia

Nadawcy radiowi i firmy internetowe śledzą projekt Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która chce badać elektroniczne media. I mają obawy.

Publikacja: 11.10.2018 21:00

RMF FM: Telemetria Polska jest ryzykiem dla radia

Foto: Flickr

– Inicjatywa KRRiT jest bardzo interesująca, jednak jest jeszcze we wstępnej fazie. Przyglądamy się i bierzemy udział we wszelkich konsultacjach – mówi „Rzeczpospolitej" Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w RMF FM (Grupa Bauer). – Jest jednak jeszcze za wcześnie, aby składać twarde deklaracje. Istnieje wiele pułapek i nie wiadomo, czy uda się je wszystkie rozwiązać. Obawiamy się, że ze względu na specyfikę radia i potrzeby rynku radiowego wymagające dużych nakładów finansowych, nasze medium będzie dyskryminowane – dodaje, komentując projekt Telemetria Polska, czyli powstające badanie konsumpcji mediów elektronicznych: telewizji, radia i internetu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama