Najwyższą sprzedaż miał publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": 337,2 tys. egz., to o 6,8 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Kolejne były: „Gość Niedzielny" z wynikiem 141,5 tys,. egz. (spadek o 2,9 proc.), „Newsweek Polska": 138,4 tys. egz. (wzrost o 16,4 proc.), „Wprost": 134,1 tys,. egz. (wzrost o 7,3 proc.), „Uważam Rze": 125,9 tys. egz. (spadek o 4,4 proc.), „Polityka": 120,6 tys,. egz. (spadek o 7,3 proc.), „Gazeta Polska": 68,5 tys. egz. (wzrost o 7,9 proc.), „Przekrój": 22,3 tys. egz. (spadek o 33 proc.), „Tygodnik Powszechny": 19,2 proc. ( spadek o 27 proc.), „Przegląd": 19 tys. egz. (spadek o 9,7 proc.) oraz publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum": 13,4 tys. egz. (spadek o 9,3 proc.).