Reklama
Rozwiń
Reklama

W 2019 r. firmy też wydadzą więcej na reklamę

Wydatki reklamowe w przyszłym roku urosną, ale wolniej niż w tym – ocenia agencja Zenith. Chłodzi o apetyty nadawców telewizyjnych.

Publikacja: 04.12.2018 20:00

W 2019 r. firmy też wydadzą więcej na reklamę

Foto: 123RF

Agencja mediowa Zenith dwa razy podnosiła prognozy dla rynku reklamy w Polsce na ten rok. Tym razem podtrzymuje, że urośnie on o 6,6 proc., do 7,5 mld zł. Prognoza na przyszły rok jest ostrożniejsza: zakłada wzrost o 4,2 proc., do niecałych 7,92 mld zł.

– Podtrzymujemy prognozy dla rynku reklamy w Polsce na 2018 rok. Założenia co do czynników makroekonomicznych, które są jej elementem, potwierdzają się – powiedział we wtorek „Rzeczpospolitej" Michał Taranta, dyrektor ds. komunikacji zintegrowanej w Zenith.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama