Reklama

Kolporter stawia na współpracę z Totalizatorem Sportowym

Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Prawdopodobnie we wszystkich będzie można zagrać w lotto

Publikacja: 24.02.2011 13:37

Podczas, gdy Totalizator Sportowy nawiązuje współpracę z Pocztą Polską, która w kolekturach będzie lokalizować swoje agencje (jedna działa już przy ul Ogrodowej w Warszawie), firma Kolporter w swoich salonikach prasowych chce mieć maszyny do losowania loterii.

 

- Planujemy, by we wszystkich nowo otwieranych salonikach były kolektury Totalizatora Sportowego. Lottomat w saloniku prasowym jest magnesem, który przyciąga wielu dodatkowych klientów – mówi Adam Korus, menadżer kategorii z Kolporterze. wzrost liczby tych urządzeń w sieci firmy jest - zdaniem Korusa -  jednym z elementów budowania wzrostu wartości sprzedaży związanej z asortymentem pozaprasowym .

Obecnie kolektury Totalizatora funkcjonują w 530 salonikach prasowych Kolportera. W ubiegłym roku sprzedały 24 mln losów.

Wpływy z lottomatów stanowią ok. 20 proc. sumy przychodów z realizacji usług nie związanych z podstawową ofertą saloników prasowych. Miesięcznie średnia wartość sprzedaży produktów Totalizatora w punktach Kolportera wynosi ok. 8 mln. zł.

Reklama
Reklama

Miesięcznie sieć Kolportera sprzedaje ponad 700 tys. zakładów lotto i aż 4 tys. operacji związanych z wszystkimi produktami Totalizatora, czyli innymi grami losowymi i np. sprzedażą zdrapek itd. Każdego dnia każde urządzenie zainstalowane w sieci Kolportera realizuje ok. 160 transakcji. Podczas kumulacji - kilkakrotnie więcej.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy, świadczy także m.in. usługi logistyczne i reklamowe. Spółka jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym ok. w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Kolporter zaczął je rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe oraz szeroki wybór zabawek. Kolporter buduje też sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór".

 

Podczas, gdy Totalizator Sportowy nawiązuje współpracę z Pocztą Polską, która w kolekturach będzie lokalizować swoje agencje (jedna działa już przy ul Ogrodowej w Warszawie), firma Kolporter w swoich salonikach prasowych chce mieć maszyny do losowania loterii.

- Planujemy, by we wszystkich nowo otwieranych salonikach były kolektury Totalizatora Sportowego. Lottomat w saloniku prasowym jest magnesem, który przyciąga wielu dodatkowych klientów – mówi Adam Korus, menadżer kategorii z Kolporterze. wzrost liczby tych urządzeń w sieci firmy jest - zdaniem Korusa -  jednym z elementów budowania wzrostu wartości sprzedaży związanej z asortymentem pozaprasowym .

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama