Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Agory w 2018 roku: analityków zaskoczyły odpisy

Przychody i EBITDA medialnej grupy odnotowane w ostatnim kwartale 2018 r. okazały się zgodne z oczekiwaniami analityków. Wynik netto odbiegał od prognoz ze względu na odpisy wartości spółki Goldenline i należności od Ruchu.

Aktualizacja: 08.03.2019 12:27 Publikacja: 08.03.2019 12:25

Wyniki Agory w 2018 roku: analityków zaskoczyły odpisy

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Właściciel „Gazety Wyborczej” i sieci kin Helios zakończył 2018 rok zyskiem netto w wysokości 5,1 mln zł, przy ponad 1,14 mld zł przychodu (spadek o 2,1 proc. wobec 2017 r.) i 98,4 mln zł EBITDA (mniej o 17,2 proc.) po tym, jak w lutym dokonał odpisów wartości niektórych elementów biznesu. 

W efekcie tego ruchu wyniki operacyjny i netto medialnej grupy za ostatni kwartał ub.r. podane dziś przez Agorę były dużo słabsze niż średnia prognoz biur maklerskich, które nie spodziewały się odpisów i nie zdążyły uwzględnić ich w szacunkach. Natomiast przychody i EBITDA medialnej grupy w IV kw. 2018 roku były zgodne z oczekiwaniami biur maklerskich.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama