W sierpniu „Uważam Rze" sprzedawało się lepiej niż „Polityka", „Wprost", „Newsweek" i „Gość Niedzielny". Lepszy wynik miał tylko publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora", którego wynik sięgnął 399,7 tys. egz. (o 1 proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z najnowszych danych Związku kontroli Dystrybucji Prasy pokazującego tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Sprzedaż „Uważam Rze" była wyższa niż lipcu i najwyższa w krótkiej na razie historii ukazywania się tytułu. Wynosiła 141,6 tys. egz. Kolejny w sprzedażowym rankingu „Gość Niedzielny" odnotował wynik na poziomie 138,2 tys. egz. (o 0,7 proc. wyższy niż rok wcześniej). Kolejne były „Polityka" z wynikiem 135,9 tys. egz. (spadek rok do roku o 9,4 proc.), „Wprost", którego sprzedaż wyniosła 128,2 tys. egz. ( wzrost o 15,8 proc.) oraz „Newsweek Polska": 124,6 tys. egz. ( spadek o 7,1 proc.).

Najbardziej wzrosła w porównaniu z sierpniem 2010 roku sprzedaż „Gazety Polskiej"  - o 22,2 proc. do 74,4 tys. egz., najbardziej spadła kolejnego w zestawieniu „Przekroju" – o 17,1 proc. do 40,5 tys. egz.

„Przegląd" sprzedawał 23,7 tys. egz. ( wzrost o 1,3 proc.), a publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" osiągnęło wynik 18,1 tys. egz. ( 3,2 proc. wyższy niż rok wcześniej). Łącza sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii w Polsce (bez „Uważam Rze", którego wyników nie da się odnieść do ubiegłorocznych, bo ukazuje się od lutego 2011 r.)  sięgnęła w sierpniu 1,1 mln egz. i mimo wysokich spadków niektórych tytułów była stabilna (rok do roku zwiększyła się o symboliczne 0,3 proc.).