Zmiany w Presspublice

Wydawca „Rz" zmienił nazwę na Gremi Media. Pod nową nazwą spółka ma się rozwijać w obszarze nowych mediów

Publikacja: 04.03.2013 04:58

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Grupa zmieniła też skład zarządu. Nadal będzie nim kierował Grzegorz Hajdarowicz, ale Jana Godłowskiego i Artura Rawskiego zastąpią Mariola Wysocka i Artur Łopuszko.

Grzegorz Hajdarowicz będzie odpowiedzialny za departament prawny i public relations, wiceprezes Mariola Wysocka ma nadzorować kwestie związane z treściami, nowymi mediami, dział wydawniczy i dystrybucyjny. Ostatnio pracowała w GG Network, wcześniej także m.in. w grupie ZPR (właściciel m.in. Wydawnictwa Murator, które wydaje „Super Express") i Brokerze FM (właściciel RMF FM i Interii).

Artur Łopuszko do zarządu dołączy od kwietnia. Ma odpowiadać za dział IT, administrację, finanse i księgowość. Dotąd był w Presspublice dyrektorem ds. organizacyjno-finansowych, jest też prezesem spółki E-Kiosk. Wcześniej pracował m.in. w spółkach grupy Gremi.

Jan Godłowski i Artur Rawski 31 marca przejdą do rady nadzorczej Gremi Media.

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy