- W całym 2012 roku systematycznie wzrastał udział rynkowy kanałów muzycznych, do którego zaliczane są kanały nadawane przez 4fun Media. W stosunku do 2011 roku wzrósł on o 29 proc. do 1,86 proc., przy czym w grupie komercyjnej 16-49 - na której 4fun Media S.A. koncentruje swoją działalność - wyniósł 3,18 proc., tym samym osiągając historyczny rekord udziału w rynku telewizyjnym – podała spółka.
Jej przychody wyniosły w 2012 roku wyniosły 32,1 mln zł i były o 34 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk operacyjny zwiększył się o 14 proc. do 9,77 mln zł, a zysk netto wzrósł do 8,34 mln zł (czyli o 4 proc.).
Same przychody reklamowe 4fun Media były w 2012 r. wyższe o 39 proc. w stosunku do 2011 roku. - W związku z osiągniętymi wynikami, zarząd 4fun Media. zamierza wnioskować do rady nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy o wypłatę dywidendy z zysku wypracowanego w 2012 roku – podaje spółka.
Telewizyjna grupa wystartowała w konkursie rozpisanym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji konkursie na zagospodarowanie jednego z pakietów naziemnej telewizji cyfrowej. Jeśli go wygra, ruszy z kolejnym kanałem. - To żadna z naszych już istniejących. Będzie to kanał o charakterze edukacyjno-poznawczym. Będzie zawierał niewielka część kupowanych zagranicą treści zagranicznych, ale w większości będzie emitował treści polskie – mówiła „Rz" Ewa Czekała, prezes spółki.