- Firma szybko się z mienia, nasze logo powinno za nią nadążać - powiedziała mediom szefowa marketingu Yahoo!, Kathy Savitt. Nowe logo zostanie przedstawione 4 września. Media spekulują, że może się okazać, iż z długiego logo zostanie tylko fioletowy Y z wykrzyknikiem.

To pierwsza zmiana loga firmy, która istnieje od 18 lat.

Firmowe logo to kolejny pomysł nowej prezes Yahoo!, Marissy Mayer na radykalne zmiany w firmie. Mayer zaczęła od likwidacji możliwości pracy zdalnej zatrudnionych w firmie osób i rozpoczęła zakupy popularnych start-upów oraz platformy blogowej Tumb. Mimo tych zmian wyniki Yahoo! za drugi kwartał tego roku nie były najlepsze. Przychody spadły do 1,14 mld dol. z 1,22 mld dol. rok wcześniej. Zysk firmy wzrósł w tym samym czasie z 227 mln dol. do 331 mln dol. Przychody wynosiły 1,08 mld dol.