Reklama

USA: hakerzy nie gardzą punktami programów lojalnościowych

Internetowi złodzieje znaleźli kolejny cel cyberataków – karty programów lojalnościowych dużych firm.

Publikacja: 09.03.2015 15:21

USA: hakerzy nie gardzą punktami programów lojalnościowych

Foto: Bloomberg

W ostatnich dniach ostrzeżenia przed hakerami rozesłała do swoich klientów amerykańska sieć sklepów z artykułami dziecięcymi Toys R Us.

O konieczności zmiany hasła dostępu poinformowano stosunkowo niewielką grupę uczestników programu Rewards R Us. Do ataku na sieć sklepu miało dojść między 28 a 30 stycznia. "Złodzieje usiłują atakować wszystko, co może mieć jakąkolwiek wymierną wartość" – ostrzega Adam Levin, przez i współzałożyciel portali Credit.com i IDT911.com.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama