Aktualizacja: 13.03.2015 17:16 Publikacja: 13.03.2015 17:16
Foto: Bloomberg
Zsumowane przychody, jakie firmy uzyskały ze wszystkich form sprzedaży muzyki (w cenach detalicznych) wzrosły w 2014 roku o ok. 7 proc. do 348 mln zł – podał Związek Producentów Audio-Video (ZPAV). Jak podaje, po raz pierwszy od 2008 roku wzrosła sprzedaż muzyki na nośnikach fizycznych. - Ten segment, który stanowi ponad 80 proc. rynku, wzrósł o ponad 2 proc. osiągając poziom 279 mln zł. Systematycznie rosnąca sprzedaż muzyki cyfrowej, osiągnęła w 2014 r. poziom 69 mln zł, przy wzroście 31 proc. w stosunku do roku ubiegłego, co przełożyło się na prawie 20 proc. udział w rynku muzycznym – podaje ZPAV.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas