Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.03.2015 17:16 Publikacja: 13.03.2015 17:16
Foto: Bloomberg
Zsumowane przychody, jakie firmy uzyskały ze wszystkich form sprzedaży muzyki (w cenach detalicznych) wzrosły w 2014 roku o ok. 7 proc. do 348 mln zł – podał Związek Producentów Audio-Video (ZPAV). Jak podaje, po raz pierwszy od 2008 roku wzrosła sprzedaż muzyki na nośnikach fizycznych. - Ten segment, który stanowi ponad 80 proc. rynku, wzrósł o ponad 2 proc. osiągając poziom 279 mln zł. Systematycznie rosnąca sprzedaż muzyki cyfrowej, osiągnęła w 2014 r. poziom 69 mln zł, przy wzroście 31 proc. w stosunku do roku ubiegłego, co przełożyło się na prawie 20 proc. udział w rynku muzycznym – podaje ZPAV.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas