Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.03.2015 17:16 Publikacja: 13.03.2015 17:16
Foto: Bloomberg
Zsumowane przychody, jakie firmy uzyskały ze wszystkich form sprzedaży muzyki (w cenach detalicznych) wzrosły w 2014 roku o ok. 7 proc. do 348 mln zł – podał Związek Producentów Audio-Video (ZPAV). Jak podaje, po raz pierwszy od 2008 roku wzrosła sprzedaż muzyki na nośnikach fizycznych. - Ten segment, który stanowi ponad 80 proc. rynku, wzrósł o ponad 2 proc. osiągając poziom 279 mln zł. Systematycznie rosnąca sprzedaż muzyki cyfrowej, osiągnęła w 2014 r. poziom 69 mln zł, przy wzroście 31 proc. w stosunku do roku ubiegłego, co przełożyło się na prawie 20 proc. udział w rynku muzycznym – podaje ZPAV.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas