Reklama
Rozwiń

Dla kogo aplikacje, dla kogo wyszukiwarki

Najnowsze informacje sportowe, biznesowe i o bieżących wydarzeniach Amerykanie wolą „dostać" w mobilnych aplikacjach. Politycznych i rozrywkowych newsów wolą szukać przez internetowe wyszukiwarki.

Publikacja: 03.11.2015 15:03

Dla kogo aplikacje, dla kogo wyszukiwarki

Foto: Bloomberg

Zalety aplikacji są oczywiste: można w nich sobie ustawić zakres interesujących tematów (docenia to 35 proc. właścicieli smartfonów w USA), same wysyłają powiadomienia o najnowszych informacjach (to zaleta dla 44 proc. użytkowników komórek), ale przede wszystkim są zazwyczaj wygodne w użyciu - przyznaje to połowa przebadanych przez MillwardBrown Digital amerykańskich użytkowników aplikacji i wyszukiwarek.

Dlaczego więc spore odsetki osób deklarują, że przy czytaniu informacji politycznych czy rozrywkowych albo „ludzkich historii" wolą jednak wyszukiwarki? Wskazuje tak – odpowiednio dla każdej z tych kategorii – 38 proc. 37 proc. i 38 proc. badanych i są to odsetki wyższe niż osób, które do przeglądania analogicznych wiadomości używają aplikacji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji