Reklama
Rozwiń
Reklama

Dla kogo aplikacje, dla kogo wyszukiwarki

Najnowsze informacje sportowe, biznesowe i o bieżących wydarzeniach Amerykanie wolą „dostać" w mobilnych aplikacjach. Politycznych i rozrywkowych newsów wolą szukać przez internetowe wyszukiwarki.

Publikacja: 03.11.2015 15:03

Dla kogo aplikacje, dla kogo wyszukiwarki

Foto: Bloomberg

Zalety aplikacji są oczywiste: można w nich sobie ustawić zakres interesujących tematów (docenia to 35 proc. właścicieli smartfonów w USA), same wysyłają powiadomienia o najnowszych informacjach (to zaleta dla 44 proc. użytkowników komórek), ale przede wszystkim są zazwyczaj wygodne w użyciu - przyznaje to połowa przebadanych przez MillwardBrown Digital amerykańskich użytkowników aplikacji i wyszukiwarek.

Dlaczego więc spore odsetki osób deklarują, że przy czytaniu informacji politycznych czy rozrywkowych albo „ludzkich historii" wolą jednak wyszukiwarki? Wskazuje tak – odpowiednio dla każdej z tych kategorii – 38 proc. 37 proc. i 38 proc. badanych i są to odsetki wyższe niż osób, które do przeglądania analogicznych wiadomości używają aplikacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama