Aktualizacja: 08.11.2015 12:53 Publikacja: 08.11.2015 10:46
Huawei Watch to jeden z najlepszych inteligentnych zegarków.
Foto: materiały prasowe
Technologie ubieralne to w tej chwili (obok telefonów komórkowych) główny motor napędowy rynku urządzeń mobilnych. Boom na tablety już się skończył, kupujemy mniej komputerów, natomiast globalna sprzedaż e-zegarków, według prognoz firmy analitycznej IHS, do 2020 r. skoczy do 101 mln sztuk rocznie. Wtedy przepaść między popytem na smartfony i na inteligentne zegarki skurczy się z obecnego stosunku 500 do 1 do poziomu 20 do 1.
Badacze z firmy IDC sądzą, że w ciągu najbliższych pięciu lat sprzedaż takiego sprzętu wzrośnie na świecie do ponad 126 mln sztuk rocznie. Można więc mówić o prawdziwym szale zakupowym. W zeszłym roku globalny popyt wyniósł nieco ponad 19 mln szt.; w tym roku sięgnie ponad 28 mln.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas