Reklama

Klienci są na razie mało zainteresowani okularami VR

Producenci gier i portale internetowe spodziewają się wielkiej popularności okularów umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości. Na razie jednak gros potencjalnych klientów wcale nie planuje ich zakupu.

Publikacja: 05.04.2016 22:00

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na początku przyszłego tygodnia do odbiorców dotrą pierwsze zakupione w trybie przedsprzedaży okulary Oculusa – Rift. Gadżet jest na rynku od dawna wyczekiwany, a dostawy się opóźniają. Według branżowych prognoz wirtualna rzeczywistość będzie wielkim hitem tego roku. Deloitte zakłada, że samych okularów VR sprzeda się w 2016 r. na świecie 2,5 mln, a całkowite wpływy ze wszystkich urządzeń umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości sięgną 700 mln dol.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama