Reklama
Rozwiń

Klienci są na razie mało zainteresowani okularami VR

Producenci gier i portale internetowe spodziewają się wielkiej popularności okularów umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości. Na razie jednak gros potencjalnych klientów wcale nie planuje ich zakupu.

Publikacja: 05.04.2016 22:00

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na początku przyszłego tygodnia do odbiorców dotrą pierwsze zakupione w trybie przedsprzedaży okulary Oculusa – Rift. Gadżet jest na rynku od dawna wyczekiwany, a dostawy się opóźniają. Według branżowych prognoz wirtualna rzeczywistość będzie wielkim hitem tego roku. Deloitte zakłada, że samych okularów VR sprzeda się w 2016 r. na świecie 2,5 mln, a całkowite wpływy ze wszystkich urządzeń umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości sięgną 700 mln dol.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji