Aktualizacja: 16.06.2016 22:00 Publikacja: 16.06.2016 22:00
Zapach w miejscach, które odwiedzamy, może pełnić funkcje praktyczne, gdy specjalne kompozycje są rozpylane np. w sklepach obuwniczych, sklepowych przymierzalniach czy w toaletach. Ale na korytarzach galerii handlowych, w sklepach odzieżowych czy supermarketach specjalnie komponowane aromaty wraz z muzyką budują postrzeganie tych miejsc i w rezultacie mogą zdziałać znacznie więcej, niż zniwelować przykre wrażenia.
Z badania, jakie przeprowadziła między lutym i kwietniem firma MillwardBrown ze spółką IMS (specjalizuje się w marketingu sensorycznym – dostarcza sklepom i punktom usługowym komponowane dla nich aromaty i muzykę), wynika, że klienci częściej wskazują na to, że są w świetnym nastroju oraz bardzo dobrze postrzegają odwiedzone miejsce, gdy zastosowano w nich „sensoryczne triki".
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas