Reklama
Rozwiń
Reklama

Era Taylor Swift. Pierwsza polska książka o gwieździe i jej fenomenie

Pierwsza polska książka o Taylor Swift, biografia i reportaż w jednym, jest lekturą dla swifties, jak i dla tych, którzy chcą zrozumieć, na czym polega fenomen popularności globalnej gwiazdy pop.

Publikacja: 19.08.2024 17:18

Podczas dyskusyjnego panelu promującego książkę "Era Taylor Swift" w KinoGram

Podczas dyskusyjnego panelu promującego książkę "Era Taylor Swift" w KinoGram

Foto: Fotorzepa/Monika Kuc

Wydawnictwo W.A.B. trzyma rękę na pulsie, publikując książkę Karoliny Sulej „Era Taylor Swift” w czasie europejskiej części jej światowej trasy koncertowej „The Eras Tour”. Taylor koncertuje właśnie w Londynie, a polscy fani żyją wspomnieniem jej niedawnych koncertów na PGE Narodowym w Warszawie.

Książka portretuje ją jako wielowymiarową postać. Pokazuje ją jako „dziewczynę z sąsiedztwa”, z którą każdy chciałby się zaprzyjaźnić i jako artystkę, świadomie budującą swoja karierę. Funkcjonującą w trybach showbiznesu, ale potrafiącą także sterować swym wizerunkiem i rozwojem. O tym, że umie być bizneswoman z charakterem świadczy sposób odzyskiwania przez nią praw autorskich po sprzedaży jej macierzystej wytwórni Big Machine, kiedy zaczęła na nowo produkować płyty, nad którymi utraciła kontrolę w tzw. Taylor’s Version.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Literatura
Marek Krajewski: Historia opętań zaczęła się od „Egzorcysty”
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Literatura
Marek Krajewski: Historia pewnego demona. Zaczęło się od „Egzorcysty"
Literatura
Powieść o kobiecie, która ma siłę duszy. Czy Tóibín ma szansę na Nobla?
Literatura
Marta Hermanowicz laureatką Nagrody Conrada 2025
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Literatura
Żona Muńka o jego zdradach: dobry grzesznik
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama