Na świecie ten infantylny emblemat zdobi ponad 22 tysiące różnych produktów, nie tylko dla dzieci.
Japońska firma Sanrio, która wymyśliła kotkę już w 1974 r., zarabia miliard dolarów rocznie. Emblemat pojawia się na tysiącach różnych produktów: od długopisów, breloczków, zawieszek do telefonów komórkowych przez damską bieliznę, kosmetyki, aż po gitary, a nawet samochody.
Amerykańska aktorka Jessica Biel (znana m.in. z filmu "Teksańska masakra piłą mechaniczną I") ma cały komplet walizek w kotki Hello Kitty. I nie jest w swoim zamiłowaniu odosobniona. Miłośniczki białej kotki (również w wieku 30, 40 i więcej lat) uważają za zupełnie normalne posiadanie w swojej łazience kosmetyków z serii Hello Kitty, torebek, pościeli czy bielizny. W drobiazgach z serii Hello Kity specjalizuje się na przykład sklep Momoberry w Beverly Center Mail w Los Angeles (www.momoberry.com).
Postać Hello Kitty, zaprojektowana przez Yamagushi Yoko, jest dzisiaj bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych i wideo. Po raz pierwszy pojawiła się na małej plastikowej portmonetce. Od tamtego momentu robi zawrotną karierę na całym świecie. Bo jest słodka, po japońsku kawaii. W Japonii pojawia się na przedmiotach przeznaczonych również dla dorosłych. W Europie i USA lubią ją głównie
dzieci, jednak,