Reklama

Kto się boi Nietykalnych - dyskusja w Muranowie

Dla naszych czytelników mamy dwie książki Philippe'a Pozzo "Drugi oddech". Na jej podstawie powstała najbardziej popularną komedia 2011/2012

Aktualizacja: 10.09.2012 15:15 Publikacja: 10.09.2012 14:47

Kto się boi Nietykalnych - dyskusja w Muranowie

Foto: materiały prasowe

Jutro o godz.18.00, w warszawskim kinie Muranów, odbędzie się dyskusja "Kto się boi Nietykalnych", poświęcona fenomenowi filmu "Nietykalni" i książce "Drugi oddech" Philippe'a Pozzo. Na podstawie drugiej części lektury - "Diabła stróża" Olivier Nakache i Eric Toledano nakręcili film, który obejrzało ponad 40 milionów widzów.

Reklama
Reklama

W programie jutrzejszego spotkania znalazła się również projekcja wywiadu z Abdelem Sellou, o godz. 20.00 odbędzie się pokaz filmu "Nietykalni".

Zobacz na Empik.rp.pl

KONKURS

Dla naszych czytelników mamy dwie książki Philippe'a Pozzo "Drugi oddech".

Reklama
Reklama

Aby wygrać książkę, wyślij we wtorek (11 września) esemes o treści "ZW.01.imię nazwisko + adres do wysyłki" na nr 71601 (cena 1 zł plus VAT - 1,23 zł). Wygrywa co drugi esemes nadesłany na dany kod w godz. 10-13 w dniu 11 września. Nagrody do zwycięzców prześlemy pocztą.

Jutro o godz.18.00, w warszawskim kinie Muranów, odbędzie się dyskusja "Kto się boi Nietykalnych", poświęcona fenomenowi filmu "Nietykalni" i książce "Drugi oddech" Philippe'a Pozzo. Na podstawie drugiej części lektury - "Diabła stróża" Olivier Nakache i Eric Toledano nakręcili film, który obejrzało ponad 40 milionów widzów.

W programie jutrzejszego spotkania znalazła się również projekcja wywiadu z Abdelem Sellou, o godz. 20.00 odbędzie się pokaz filmu "Nietykalni".

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Kultura
Kultura przełamuje stereotypy i buduje trwałe relacje
Kultura
Festiwal Warszawa Singera, czyli dlaczego Hollywood nie jest dzielnicą stolicy
Kultura
Tajemniczy Pietras oszukał nowojorską Metropolitan na 15 mln dolarów
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama