Ponad dekada partnerstwa pozwoliła na stworzenie wydarzenia bez precedensu w polskiej kulturze, a Open'er Festival stał się marką samą w sobie.
2014 r. otwiera nowy rozdział współpracy Heinekena z agencją Alter Art. Marka nadal pozostaje partnerem festiwalu, zmieni się natomiast formuła tej współpracy. Niezmienne pozostają cele marki Heineken, która dzieląc pasje swoich konsumentów, pragnie dostarczać im unikalnych chwil wśród inspirujących ludzi i niezapomnianych przeżyć z muzyką na najwyższym światowym poziomie.
- Rok 2013 to 11 lat partnerstwa tytularnego i współdziałania Heinekena i Alter Art przy organizacji festiwalu Open'er. Ta chyba najdłuższa umowa - współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa. A jak każdego roku o tej porze, trwają wytężone prace nad kolejną edycją festiwalu - już za kilka tygodni poznamy pierwszych artystów Open'era 2014, a 15 listopada rozpoczynamy sprzedaż karnetów na nadchodzącą edycję festiwalu – Mikołaj Ziółkowski, Alter Art.
- Jesteśmy dumni z tego, że festiwal, któremu towarzyszymy od lat, urósł dziś do rangi jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie, czego dowodem są tysiące fanów, którzy co roku tak licznie przyjeżdżają do Gdyni. Misją marki Heineken jest dostarczanie swoim konsumentom najlepszej rozrywki, a współpraca przy Open'er Festival to dowód na to, że ten cel skutecznie realizujemy. Nie wyobrażamy sobie, aby zabrakło nas dla naszych konsumentów podczas festiwalu. Dlatego z satysfakcją i niecierpliwością czekamy na jego kolejne edycje! – powiedziała Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Grupy Żywiec.