Reklama

Podsiadło, Hey i Brodka: Hossa polskich koncertów

Tournée Dawida Podsiadły, Hey i Moniki Brodki pokazują, że dobra płyta jest najlepszą reklamą występów.

Aktualizacja: 16.09.2016 07:09 Publikacja: 15.09.2016 18:30

Jeszcze kilka lat temu menedżerowie polskich gwiazd załamywali ręce, narzekając na desant zagranicznych zespołów, które miały w naszym kraju złote żniwa.

Mechanizm był prosty: aby pozyskać największe gwiazdy od zagranicznych agencji, polscy organizatorzy koncertów musieli przyjmować propozycję nie do odrzucenia i zapraszać mniej znanych wykonawców. Jeśli nawet nie sprzedawali wszystkich biletów – wymiatali większość pieniędzy z kieszeni koncertowych bywalców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
Tajemniczy Pietras oszukał nowojorską Metropolitan na 15 mln dolarów
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Patronat Rzeczpospolitej
„Biały Kruk” – trwa nabór do konkursu dla dziennikarzy mediów lokalnych
Kultura
Unikatowa kolekcja oraz sposoby jej widzenia
Patronat Rzeczpospolitej
Trwa nabór do konkursu Dobry Wzór 2025
Reklama
Reklama