Kobosko: Hołownia nie będzie narzucał swojego poglądu w sprawie aborcji

- Być może w jakimś stopniu Szymon Hołownia zmieniał swój pogląd (na temat dopuszczalności aborcji) - przyznał Michał Kobosko, wiceszef Polski 2050.

Aktualizacja: 01.02.2021 17:59 Publikacja: 01.02.2021 17:43

Kobosko: Hołownia nie będzie narzucał swojego poglądu w sprawie aborcji

Foto: Fotorzepa/ Jakub Czermiński

qm

Kobosko w rozmowie z TOK FM podkreślił, że Hołownia „mówi dzisiaj bardzo wyraźnie, że on ma dzisiaj swój pogląd i ten pogląd jest zapewne bardziej konserwatywny niż części naszego ruchu, naszych sympatyków i działaczy”. - Ale on tego swojego poglądu nie będzie narzucał ani naszym posłankom, ani naszym sympatykom - zaznaczył. 

Zdaniem pełnomocnika Hołowni w czasie kampanii wyborczej przed wyborami prezydenckimi „dzisiaj społeczeństwo polskie realnie jest bardzo podzielone, jeżeli chodzi o stosunek do aborcji”. - Moim zdaniem - wynika tak z badań - nie dałoby się dzisiaj „przepchnąć” całkowitej liberalizacji przepisów aborcyjnych, ani społeczeństwo nie zniosłoby, nie wytrzymałoby zaostrzenia. Tego efektem jest dzisiejszy opór społeczny. Jestem za kompromisem aborcyjnym - powiedział.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej