Kraków w CNN

Od 23 lutego rozpocznie się międzynarodowa kampania reklamowa Krakowa w telewizji CNN. Przez najbliższe cztery tygodnie zostanie wyemitowanych 139 spotów

Publikacja: 20.02.2009 00:39

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Foto: Rzeczpospolita

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Emisja spotów startuje w okresie, gdy potencjalni turyści zaczynają planować wakacje.

– Kampania kosztowała 200 tys. dolarów, ale warto wziąć pod uwagę, że w ubiegłym roku Kraków odwiedziło 6 mln turystów, którzy przynieśli nam ponad 2 mld przychodu – tłumaczy Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta do spraw turystyki. Z badań poprzedzających kampanię wynika, że turyści pod Wawelem spędzają średnio 3,5 doby.

Szacuje się, że reklama Krakowa, nadawana w tzw. prime time (najlepszym czasie antenowym), trafi do około 150 mln rodzin w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Kraków będzie promowany wśród widzów CNN także na stronie internetowej tej stacji (i równolegle na [link=http://www.krakow.pl]www.krakow.pl[/link]).

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo