Kraków w CNN

Od 23 lutego rozpocznie się międzynarodowa kampania reklamowa Krakowa w telewizji CNN. Przez najbliższe cztery tygodnie zostanie wyemitowanych 139 spotów

Publikacja: 20.02.2009 00:39

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Foto: Rzeczpospolita

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Emisja spotów startuje w okresie, gdy potencjalni turyści zaczynają planować wakacje.

– Kampania kosztowała 200 tys. dolarów, ale warto wziąć pod uwagę, że w ubiegłym roku Kraków odwiedziło 6 mln turystów, którzy przynieśli nam ponad 2 mld przychodu – tłumaczy Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta do spraw turystyki. Z badań poprzedzających kampanię wynika, że turyści pod Wawelem spędzają średnio 3,5 doby.

Szacuje się, że reklama Krakowa, nadawana w tzw. prime time (najlepszym czasie antenowym), trafi do około 150 mln rodzin w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Kraków będzie promowany wśród widzów CNN także na stronie internetowej tej stacji (i równolegle na [link=http://www.krakow.pl]www.krakow.pl[/link]).

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Kraj
Czy Polacy chcą sankcji na Izrael? Sondaż nie pozostawia wątpliwości
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Kraj
Rafał Trzaskowski o propozycji Karola Nawrockiego: Niech się pan Karol tłumaczy
Kraj
Cienka granica pomagania uchodźcom. Złoty telefon pogrąża aktywistów z granicy
Kraj
Instytut Pileckiego pod lupą śledczych
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Szukasz studiów z przyszłością? Ten kierunek nie traci na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont