Reklama

Kraków w CNN

Od 23 lutego rozpocznie się międzynarodowa kampania reklamowa Krakowa w telewizji CNN. Przez najbliższe cztery tygodnie zostanie wyemitowanych 139 spotów

Publikacja: 20.02.2009 00:39

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Następne etapy kampanii „Kraków. The Great” planowane są na czerwiec i wrzesień

Foto: Rzeczpospolita

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Emisja spotów startuje w okresie, gdy potencjalni turyści zaczynają planować wakacje.

– Kampania kosztowała 200 tys. dolarów, ale warto wziąć pod uwagę, że w ubiegłym roku Kraków odwiedziło 6 mln turystów, którzy przynieśli nam ponad 2 mld przychodu – tłumaczy Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta do spraw turystyki. Z badań poprzedzających kampanię wynika, że turyści pod Wawelem spędzają średnio 3,5 doby.

Szacuje się, że reklama Krakowa, nadawana w tzw. prime time (najlepszym czasie antenowym), trafi do około 150 mln rodzin w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Reklama
Reklama

Kraków będzie promowany wśród widzów CNN także na stronie internetowej tej stacji (i równolegle na [link=http://www.krakow.pl]www.krakow.pl[/link]).

W 30-sekundowej reklamie pod hasłem „Kraków. The Great” można zobaczyć najważniejsze zabytki miasta, m.in. Wawel, kościół Mariacki, Rynek z Sukiennicami i pomnikiem Mickiewicza. Film nie ogranicza się do turystycznych atrakcji. Pokazuje miejsce tętniące życiem, pełne ludzi i kulturalnych wydarzeń.

– Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do wyemitowania jego pierwszej międzynarodowej kampanii reklamowej – deklaruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
warszawa
Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 roku otwiera wystawę stałą. Co na niej zobaczymy?
warszawa
Mieszkańcy Wilanowa kontra Dino. Jak może zakończyć się ten konflikt?
Kraj
Wolność nie jest dana raz na zawsze
Kraj
Zaprzysiężenie Prezydenta RP Karola Nawrockiego. Program uroczystości, marsz i utrudnienia w ruchu
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama