Czabański tłumaczy swoje słowa: To była myśl wyostrzona

- Nie widziałem tak propagandowych i trzymanych na krótkim pasku mediów, jak komercyjne - powiedział na spotkaniu z wyborcami Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. według którego więcej swobody miały "media za czasów PRL". W niedzielę tłumaczył, że była to "myśl wyostrzona".

Aktualizacja: 10.06.2018 18:35 Publikacja: 10.06.2018 18:26

Czabański tłumaczy swoje słowa: To była myśl wyostrzona

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Red

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych wyjaśnił, że wczorajsza wypowiedź to "myśl wyostrzona". Miała ona pokazać, że także w państwie demokratycznym istnieją niebezpieczeństwa dla wolności mediów. Widać to, jego zdaniem, w części mediów komercyjnych. - Są one niesłychanie zaangażowane i stronnicze politycznie. Do tego stopnia, że jeżeli nie lubią jakiejś partii czy obecnego obozu władzy, to wszystko, co zrobi rząd, odrzucają z góry. Część mediów komercyjnych jest wojującą stroną, jakby zbrojnym ramieniem partii opozycyjnych, to jest uprawianie propagandy - powiedział Krzysztof Czabański w Polskim Radiu 24.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo