Jak mówi w rozmowie z branżowym portalem press.pl Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy wyczerpała się już formuła imprezy.
- Firmy, które chcą udzielać się charytatywnie, mają często swoje fundacje, a sponsorzy chętniej stawiają na projekty CSR, które pozwalają dotrzeć im do klientów – tłumaczył Mateusz Hładki.
Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przekazywany jest na cele dobroczynne, odbywa się od 1998 roku.
Impreza gromadziła nie tylko dziennikarzy różnych, często konkurencyjnych mediów, ale też polityków czy przedsiębiorców.
Przez te 20 lat dwukrotnie ją odwołano. Raz w 2014 roku. - Koszty rosną i brakuje pieniędzy na organizację. Nagłośnienie, wynajęcie sali i catering są tak drogie, że "bal by się nie zbilansował" w karnawale – tłumaczyli wówczas organizatorzy.