Przerażone dzieci biegną przez las krzycząc: „tato, tato, pedofil!". Gdy mężczyzna reaguje groźnym „wyłaź, k...a!", na ekranie pojawia się animowana sylwetka papieża Jana Pawła II, zacierającego ręce i komentującego „Wsadzę w d... dzieciom".
Taki klip przez kilka miesięcy można było oglądać na stronach portalu YouTube, należącego do amerykańskiej firmy Google Inc. Film umieszczony przez polskiego internautę to przeróbka reklamówki herbaty.
– Umieszczenie filmu narusza prawa autorskie i dobre imię marki „Saga". Film ten jest szczególnie obrzydliwy i obraźliwy – mówi „Rz" Wojciech Tomczak, rzecznik Unilever Polska.
Po jego interwencji w środę administracja YouTube'a usunęła spot. Ale to tylko jeden z co najmniej kilkudziesięciu umieszczonych w tym serwisie filmów, w których obrażany jest Jan Paweł II.
Na YouTubie można znaleźć filmy zatytułowane m.in. „Jan Paweł II – śmierć robokopa" czy „Jan Paweł wpierd...".