Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 16:53 Publikacja: 24.07.2024 08:43
Foto: Adobe Stock
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał spółkę Zalando do zmian w sposobie informowania klientów o ich prawach w trakcie korzystania z platformy zakupowej. Problemem miała być przejrzystość procesu dokonywania zakupów. Prezes Urzędu stwierdził, iż klienci powinni mieć świadomość, od kogo dokładnie kupują towar, jeszcze przed kliknięciem przycisku „przejdź do kasy”. Wynika to z faktu, iż na platformie swoje towary wystawia nie tylko sama spółka, ale też jej partnerzy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Właściciel auta ma obowiązek odprowadzenia abonamentu RTV za znajdujący się w nim odbiornik radiowy. W przeciwny...
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 19 czerwca 2025 r. nie jest powodem do odstąpienia przez Sąd Najwyższy od t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas