Reklama
Rozwiń
Reklama

Klient kupuje, ale nie wie od kogo? Zalando ukarane przez UOKiK

Konsumenci muszą wiedzieć od kogo i na jakich zasadach kupują towary jeszcze przed kliknięciem „przejdź do kasy” - przeczytać możemy w komunikacie UOKiK. Prezes Urzędu zobowiązał spółkę Zalando do zmian i do przyznania klientom określonych kwot.

Publikacja: 24.07.2024 08:43

Klient kupuje, ale nie wie od kogo? Zalando ukarane przez UOKiK

Foto: Adobe Stock

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał spółkę Zalando do zmian w sposobie informowania klientów o ich prawach w trakcie korzystania z platformy zakupowej. Problemem miała być przejrzystość procesu dokonywania zakupów. Prezes Urzędu stwierdził, iż klienci powinni mieć świadomość, od kogo dokładnie kupują towar, jeszcze przed kliknięciem przycisku „przejdź do kasy”. Wynika to z faktu, iż na platformie swoje towary wystawia nie tylko sama spółka, ale też jej partnerzy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama