Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2019 11:56 Publikacja: 21.02.2019 11:56
Foto: Bloomberg
Dotychczas Lino oferowało swoje lniane wyroby na polskim rynku, teraz wychodzi zagranicę i to od razu na tak wielki, ale i trudny rynek jak Japonia. – Mamy spore grono stałych klientów, którzy doceniają wysoką jakość wykonania oraz możliwość realizacji zamówień indywidualnych. Uznaliśmy jednak, że nadszedł czas na zaprezentowanie naszej oferty nowym klientom, także zagranicznym – wyjaśnia Daria Wysocka-Zajul, właścicielka firmy Lino.
Firma pojawia się w Japonii dzięki wsparciu Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio. - Rynek ma opinię trudnego, ale obiecującego. Dlatego z niecierpliwością czekamy na zdjęcie naszego produktu w witrynie jednego z tamtejszych butików – mówi Daria Wysocka-Zajul.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas