Reklama
Rozwiń
Reklama

Prawie każdy kupi w tym tygodniu majonez

Wart 670 mln zł rynek przeżywa właśnie swój najlepszy czas w roku.

Aktualizacja: 17.04.2019 08:40 Publikacja: 16.04.2019 21:00

Prawie każdy kupi w tym tygodniu majonez

Foto: Adobe Stock

Nadchodząca Wielkanoc generuje duży ruch w branży spożywczej, ale najbardziej z tego święta cieszą się producenci majonezu. O potężnej pozycji tego sosu na stołach świadczy fakt, że według badań GfK majonez jest w dziewięciu na dziesięć polskich domów.

Ten niezbędny dodatek do jajek, sałatki jarzynowej czy śledzi, niewiele zmienia się od lat. Nowości co prawda się pojawiają – jak choćby ostatnio majonez wegański – bez zawartości żółtka jajek, ale grają bardziej rolę ciekawostki. – Majonezy tradycyjne są główną osią kategorii. Nowe trendy mają obecnie udział w rynku na poziomie 1 proc., obserwujemy jednak dużą dynamikę wzrostu – mówi Maciej Kazimierczak, dyrektor działu kulinariów Nestle.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama