Reklama

Prawie każdy kupi w tym tygodniu majonez

Wart 670 mln zł rynek przeżywa właśnie swój najlepszy czas w roku.

Aktualizacja: 17.04.2019 08:40 Publikacja: 16.04.2019 21:00

Prawie każdy kupi w tym tygodniu majonez

Foto: Adobe Stock

Nadchodząca Wielkanoc generuje duży ruch w branży spożywczej, ale najbardziej z tego święta cieszą się producenci majonezu. O potężnej pozycji tego sosu na stołach świadczy fakt, że według badań GfK majonez jest w dziewięciu na dziesięć polskich domów.

Ten niezbędny dodatek do jajek, sałatki jarzynowej czy śledzi, niewiele zmienia się od lat. Nowości co prawda się pojawiają – jak choćby ostatnio majonez wegański – bez zawartości żółtka jajek, ale grają bardziej rolę ciekawostki. – Majonezy tradycyjne są główną osią kategorii. Nowe trendy mają obecnie udział w rynku na poziomie 1 proc., obserwujemy jednak dużą dynamikę wzrostu – mówi Maciej Kazimierczak, dyrektor działu kulinariów Nestle.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama