Reklama
Rozwiń

W pandemii lojalny klient to skarb

Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Publikacja: 06.10.2020 11:26

W pandemii lojalny klient to skarb

Foto: Adobe Stock

Prawie 60 proc. użytkowników takich aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynika z najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.

Odsetek Polaków korzystających z programów lojalnościowych jest od kilku lat na zbliżonym poziomie wynoszącym około 60 proc., wyższy jest wśród kobiet w wieku 26-49 lat. Zazwyczaj Polacy korzystają z trzech programów. I są w ramach tych programów aktywni – w tym roku odsetek osób aktywnie korzystających z programów wyniósł aż 95 proc. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest Biedronka z 31 proc. wskazań, a najlepiej ocenianym Klub Rossmann - 81 proc. ocen.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę