IKEA przeprasza za znakowanie klientów bez maseczek

Kierownictwo sklepu IKEA w holenderskim mieście Delft poprosiło klientów o noszenie żółtej naklejki, jeśli nie mogą nosić maseczki. W mediach społecznościowych wybuchła burza i internauci wytknęli szefom sklepu, że bardzo to przypomina konieczność noszenia specjalnych oznaczeni przez Żydów w czasie II wojny światowej.

Aktualizacja: 14.05.2021 16:40 Publikacja: 14.05.2021 15:40

Ikea w Delft

Ikea w Delft

Foto: Utrecht Robin/ABACAPRESS.COM/PAP/Abaca

ula

IKEA przeprosiła i zapewnia, że nie miała nic złego na myśli. Chodziło tylko i wyłącznie o usprawnienie obsługi klienta.

W związku z pandemią w Holandii nadal obowiązują pewne ograniczenia. Trzeba zachowywać dystans i zasłaniać usta i nos w sklepach i miejscach publicznych. IKEA też podlega tym obostrzeniom, ale dopuszcza wyjątki. Klientów, którzy nie mogą nosić maski chociażby ze względów medycznych, sieć poprosiła o nalepienie na czas zakupów w widocznym miejscu, n a ubraniu żółtej naklejki.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi