Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.09.2020 12:35 Publikacja: 03.09.2020 11:22
Foto: www.carrefour.pl
Jak wynika z badań firmy KANTAR przeprowadzonych na zlecenie Carrefour Polska w lipcu 2020 r., 67 proc. badanych deklaruje chęć zakup karpia na Boże Narodzenie, w tym nadal blisko 40 proc. z nich planuje kupić go żywego. Według zwolenników kupowania takich ryb za takim rodzajem zakupu przemawia świeżość ryb, przywiązanie do tradycji, a także możliwość wyboru. Z roku na rok rośnie jednak odsetek osób, które pozytywnie postrzegają propozycję wycofania ze sprzedaży karpia żywego. Ponad 60 proc. klientów deklaruje, iż w przypadku wycofania ze sprzedaży karpia żywego, kupią go w innej postaci.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas