Reklama

Największa polska sieć zmienia barwy

Sklepów pod marką ABC jest już ponad 9 tys. i teraz przejdą rebranding - od zmiany logo po także nowy koncept wnętrz.

Aktualizacja: 29.09.2020 13:14 Publikacja: 29.09.2020 11:59

Największa polska sieć zmienia barwy

Foto: materiały prasowe

Doskonale znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy ABC zyskają nową żółto-zieloną oprawę, sieć zmieni także swoje logo. Na nowych szyldach sklepowych, oprócz logotypu i nazwy sieci, pojawi się również spersonalizowana nazwa każdej placówki. Takie zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich placówkach w Polsce, jest ich już ponad 9 tys.

- Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry. W tym czasie stało się największą siecią sklepów w Polsce – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. Ten koncept sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama