Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.09.2020 13:14 Publikacja: 29.09.2020 11:59
Foto: materiały prasowe
Doskonale znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy ABC zyskają nową żółto-zieloną oprawę, sieć zmieni także swoje logo. Na nowych szyldach sklepowych, oprócz logotypu i nazwy sieci, pojawi się również spersonalizowana nazwa każdej placówki. Takie zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich placówkach w Polsce, jest ich już ponad 9 tys.
- Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry. W tym czasie stało się największą siecią sklepów w Polsce – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. Ten koncept sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach – dodaje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas