Internetowa Drogeria Rossmann startuje w środę, 11 lutego. Klienci mogą się logować na stronie www.sklep.rossnet.pl lub klikając ikonę drogerii widoczną na stronie www.rossnet.pl. Firma podaje, że jej oferta internetowa to 8,5 tys. produktów.

E-sklep dostępny jest w dwóch wersjach graficznych. Pierwsza to wersja klasyczna, w której wyświetlają się poszczególne produkty. Druga to tzw. mapa sklepu w formie 3D, która odzwierciedla sklepowe półki Rossmanna z podziałem na poszczególne kategorie produktowe, pozwalając klientowi na wirtualne spacerowanie po drogerii.

Firma rozwija się także w kanale tradycyjnym, niedawno informwał iż ma już w Polsce 1 tys. sklepów. - W bieżącym roku planujemy utrzymać ekspansję na podobnym poziomie, zwiększając liczbę placówek o kolejnych sto kilkadziesiąt – zapowiadał Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP.

Obroty w 2014 r. wzrosły do 6,43 mld zł., firma zwiększyła też zatrudnienie o 2,5 tys. pracowników. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. Rossmann jest też liderem rynku chemiczno-kosmetycznego z 26 proc. udziałem.