Groupon stawia na mobile

Jeszcze w tym roku serwis zakupowy chce 25 proc. obrotów generować dzięki urządzeniom mobilnym.

Publikacja: 23.06.2015 13:37

Groupon stawia na mobile

Foto: Bloomberg

Obecnie udział transakcji mobilnych w obrotach firmy przekracza poziom 10 proc.

- Okresowo udawało się zwiększyć do 25 proc. dzięki promocjom. Chcemy go utrzymać i to jest nasz cel na 2015 r. - mówi Aniela Hejnowska, prezes Groupon Polska.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?