Reklama

Groupon stawia na mobile

Jeszcze w tym roku serwis zakupowy chce 25 proc. obrotów generować dzięki urządzeniom mobilnym.

Publikacja: 23.06.2015 13:37

Groupon stawia na mobile

Foto: Bloomberg

Obecnie udział transakcji mobilnych w obrotach firmy przekracza poziom 10 proc.

- Okresowo udawało się zwiększyć do 25 proc. dzięki promocjom. Chcemy go utrzymać i to jest nasz cel na 2015 r. - mówi Aniela Hejnowska, prezes Groupon Polska.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama